03.02.2022.Четвер.Геометрія . 7 клас.

 

Геометрія 7

Доброго ранку! Ми починаємо.

Тема: Прямокутний трикутник.

Повторимо:

1.     У трикутниках ВОС і МАЕ сторони ВО і ОС рівні відповідно сторонам МА і АЕ. Чи обов'язково рівні ці трикутники?

2.     Закінчіть речення: «Третя ознака рівності трикутни­ків — це ознака рівності за...»

3.     Доведіть рівність трикутників ABC і АМС за першою ознакоюОпрацювати  §-17 підручника.

Уважно переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=IOhgLYyTgbc

Підсумки уроку

 Чи може в прямокутному трикутнику бути дві гіпотену­зи?

1.     Чи   може  прямокутний  трикутник  бути рівностороннім?

2.     Чи може прямокутний трикутник бути рівнобедреним?

3.     Визначте  вид  трикутника,   якщо  відомо,   що  дві  його сторони пристають до висот.

4.     Визначте вид трикутника, якщо відомо, що тільки одна його висота проходить усередині цього трикутника.

 

IX. Домашнє завдання

1.     § 17 — вивчити означення, властивості та ознаки рів­ності прямокутних трикутників.

2.     Відповісти на питання стор.136 (у)

 № 424, 427(у), 430.

 

Удачі ! У вас все буде добре! Бережіть себе!


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Астрономія 11 клас. Тема: Карликові планети. Пояс Койпера, хмара Оорта. Малі тіла Сонячної системи — астероїди, комети, метеороїди.

Фізика 7 клас. Лабораторна робота№ 8. Дослідження пружних властивостей тіл.

04.04.2022. Понеділок. Фізика 9 клас