Основи здоров’я 5 клас . Правила безпечної поведінки в басейні та на льоду

                         Тема: Правила безпечної поведінки в басейні та на льоду

Доброго дня!

 

Продовжіть за мною

1. Найбільше мені подобається у собі…

2. Я почуваюсь щасливою людиною, коли …

3. Я сумую, коли…

4. Батьки називають мене…

5. Понад усе я люблю…

6. Я хочу, щоб друзі…

7. Я посміхаюся, коли…

Ви           мабуть помітили, що кожен у класі дав свою відповідь на запитання, а це ще раз доводить, що кожна людина  -індивідуальність.

Рятувальне коло буде символом нашого уроку.  Чому?

Опрацювати параграф 15; стор.80-83.Уважно переглянути відео (їх 2 ) за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=8cOdkkSYKZQ

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravila-povedinki-v-baseyni-ta-na-lodu-205766.html

На закінчення пограємо:

1. Плесніть  у долоні ті, хто…”.

2.Чи всі ви учні?

2.         3. Плесніть у долоні ті, хто приходить на допомогу друзям!

4. Хто має зелені, сині, карі очі?

5. Любить співати, танцювати?

5. Любить грати у футбол, баскетбол, волейбол;

6. Відпочивати в лісі, біля річки;

7. Ходити в похід;

8. Любить комп’ютерні ігри;

9. Знає про шкідливість і небезпеку комп’ютерних ігор;

10. Любить допомагати батькам;

11. Прибирає в кімнаті;

12. Любить тварин;

13. Любить отримувати подарунки;

14. Систематично вчить уроки;

          Успіхів!


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Астрономія 11 клас. Тема: Карликові планети. Пояс Койпера, хмара Оорта. Малі тіла Сонячної системи — астероїди, комети, метеороїди.

Фізика 7 клас. Лабораторна робота№ 8. Дослідження пружних властивостей тіл.

04.04.2022. Понеділок. Фізика 9 клас